Kontakt
Sekretariát – Kateřina Pelantová
+420 221 900 248
katerina.pelantova@pedf.cuni.cz
Univerzita Karlova
Pedagogická fakulta
M. D. Rettigové 4
116 39 Praha 1
Členové KMDM se kromě vědeckých projektů podílejí i na projektech spjatých tak či onak se školami a výukovou praxí, a to národních i mezinárodních. Pracovníci KMDM se podílejí na organizaci významných místních i zahraničních konferencí. Každý rok v únoru se koná konference Dva dny s didaktikou matematiky určená učitelům 1. stupně a matematiky, kterou spolupořádá Společnost učitelů matematiky JČMF. V lichých letech se koná mezinárodní konference SEMT (International Symposium Elementary Mathematics Teaching).
MaTeK je projekt, který financuje Evropsá unie v rámci projektu Horizon 2020 pod číslem 951822. Projekt probíhá v letech 2021-2023.
KMDM PedF UK na projektu spolupracuje s Univerzitou Komenského v Bratislavě, s University of Palermo (Itálie), Norwegian University of Science and Technology (Norsko) a Middle East Technical University (Turecko).
Cílem partnerů je realizace společných výzkumů zaměřených na vzdělávání budoucích učitelů matematiky.
Video-představení práce v rámci prvního roku projektu je zde:
https://www.youtube.com/watch?v=2jcI6t5oKxg.
2017 SEMT
2016 8th YERME Summer School
2015 CERME 9 (9th Congress of European Research in Mathematics Education, více než 700 účastníků z celého světa)
SEMT 2021, 2019, 2017, …. 1997
2007 ESU5 (5th European Summer University On The History And Epistemology In Mathematics Education)
2006 Retirement as process and concept (A Festschrift for Eddie Gray and David Tall)
2004 YERME Summer School (YESS2)
2001 CERME2 (The Second Conference of the European Society for Research in Mathematics Education)
1997 ERCME
Le-MATH (Learning mathematics through new communication factors), Lifelong Learning EU, 2012-2014
E-V-Learn SMASH (Success in MAth and Science at Home) – Helping Parents to Help their Children Excel in Mathematics and Science,
2007-2009 IIATM (implementation of Innovative Approaches to the Teaching of Mathematics), Socrates-Comenius 2.1,
2003-2006 EMTISM (Empowering mathematics teachers for the improvement of school mathematics), Socrates-Comenius 2.1, 1999-2002