Obhajoby a obhájené práce

Nadcházející obhajoby

30.6.2025 12:30 R118 (místnost se může kvůli rekonstrukci změnit)

Kateřina Jůzová:Projevy nadaných žáků prvních tříd při řešení a tvorbě matematických slovních úloh (školitelka doc. Jirotková)

Obhájené práce

  1. Naďa Stehlíková:Analýza písemného řešení slovní úlohy (žáků 5.třídy), školitelka doc. Novotná (1995), Hlávkova cena
  2. Monika Barešová:Diagnostika úrovně osvojení pojmového poznatku vzdálenost, školitelka doc. Kubínová (1998), Hlávkova cena
  3. Alice Bílá:Introspekce v didaktice matematiky, školitel prof. Hejný (1998)
  4. Alena Hošpesová:Vytváření aditivní poznatkové struktury v podmínkách školního vyučování, bez školitele (1999)
  5. Jana Kratochvílová:Triads as a tool for investigating pupils‘ thinking processes, školitelka doc. Novotná (2000)
  6. Jiří Vaníček:Počítačem podporovaná výuka geometrie, školitel dr. Vrba (2001)
  7. Jaroslav Perný:Prostorová představivost v prostředí „krychle a pohyb“, školitel prof. Kopka (2001)
  8. Filip Roubíček:Sémiotické reprezentace ve vyučování geometrii, školitel dr. Sýkora (2002), Bolzanova cena
  9. Darina Jirotková:Zkoumání geometrických představ, školitel prof. Hejný (2002)
  10. Linda Bartoncová:Communication between two students during problem solving in mathematics, školitelka doc. Novotná (2003)
  11. Alena Kopáčková:Pojmotvorný proces konceptu funkce, školitel prof. Kopka (2004)
  12. Jana Cachová:Konstruktivní přístupy k vyučování matematice a školní praxe, školitel prof. Kuřina (2004)
  13. Ivo Horáček:Intuitivní zákony v prostředí matematických křížovek, školitelka doc. Novotná (2004)
  14. Jana Horáčková:Změna pojetí výuky začínajícího učitele matematiky, školitelka doc. Kubínová (2004)
  15. Jana Příhonská:Graf jako nástroj porozumění matematickým myšlenkám, školitel prof. Kopka (2004)
  16. Petr Dvořák:Vnímání reprezentací prostoru zprostředkovaných výpočetní technikou, školitel prof. Koman (2006)
  17. Jana Ernyeiová: Vliv cizího jazyka na komunikaci v bilingvní výuce matematiky, školitel doc. Novotná (2007)
  18. Šárka Pěchoučková: Aktivity dětí při vytváření pojmu přirozené číslo, školitel doc. Divíšek (2007)
  19. Jana Hanušová: Cesty učitele ke konstruktivistickým přístupům, školitel prof. Hejný (2007)
  20. Kamila Čmejrková: Řešení logických problémů a komunikační dovednosti v žákovských kolektivech, školitel dr. Sýkora (2007)
  21. Zdeněk Šíma: Metoda trojkroku v práci učitele matematiky. Akční výzkum, školitelka doc. Stehlíková (2008)
  22. Magdalena Krátká: Srovnání ontogenetického a fylogenetického vývoje porozumění jevu nekonečno v geometrickém kontextu, školitel prof. Vopěnka (2009)
  23. Lucia Csachová (roz. Ilucová): Pravidelné a náhodné teselácie vo vyučovaní matematiky, školitel I. Saxl (2010)
  24. Marek Šulista: Analysis of the initial implementation of CLIL in mathematics lessons, školitelka doc. Novotná (2010)
  25. Jan Herman: Induktivní usuzování dětí ve věku 10 až 12 let v matematickém prostředí, školitelka doc. Novotná (2010), Hlávkova cena
  26. Janka Ruppeldtová: Operátorové myslenie, školitel prof. Hejný (2010)
  27. Michaela Ulrychová: Konstrukce poznatků žáky v matematice (na příkladu Pythagorovy věty), školitelka doc. Stehlíková (2011)
  28. Barbora Divišová: Geometrické úlohy řešitelné bez výpočtu, školitelka doc. Vondrová (2012)
  29. Jana Macháčková: Kolektivní reflexe ve vzdělávání učitelů 1. stupně v matematice, školitelka dr. Tichá (2012)
  30. Dana Pražáková: Matematika v domácím vzdělávání: charakteristiky vzdělávacího stylu rodin, školitel doc. Tůma (2012)
  31. Hana Nováková: Analýza a priori jako součást přípravy učitele na výuku, školitelka prof. Novotná (2014)
  32. Jiří Bureš: Žákovská tvorba slovních úloh jako indikátor matematické kultury žáků ZŠ, školitelka prof. Novotná (2014)
  33. Derek Pilous: Vybrané pohledy na žákovskou chybu ve výuce matematiky, školitel prof. Kvasz (2014)
  34. Eva Patáková: Proces tvorby úloh: Srovnání tvůrců podle úrovně zkušeností, školitel doc. Zhouf (2014)
  35. Lucie Růžičková: Užití podnětných úloh ve výuce matematiky, školitelka dr. Kopáčková (2015)
  36. Michaela Králová: Komparace žákovských strategií řešení slovních úloh, školitel prof. Hejný (2015)
  37. Jiří Přibyl: Řešení matematických úloh na druhém stupni ZŠ pomocí heuristických strategií, školitel dr. Roubíček (2016)
  38. Sylva Peclinovská: Činnost kolektivu třídy při poznávání matematiky (studie o edukačním stylu VOBS), školitel prof. Hejný (2016)
  39. Veronika Tůmová: Chápání pojmů obsah a objem u žáků základní školy, školitelka doc. Vondrová (2017)
  40. Jana Žalská: Argumentation in mathematics teachers’ beliefs and practices in the context of the Czech Republic, školitelka doc. Vondrová (2018)
  41. Lenka Procházková: CLIL Lesson Plan Analysis, školitelka prof. Novotná (2018)
  42. David Janda: Simple categorization of mathematical objects: Examining students’ decision, školitelka doc. Vondrová (2020)
  43. Gabriela Novotná: Vnímání kvality vlastního poznání v matematice a jeho souvislost s individuálním doučováním, školitelka doc. Vondrová (2020)
  44. Radka Havlíčková: Vliv atraktivity kontextu slovní úlohy na úspěšnost a řešení žáků, školitelka doc. Jirotková (2021)
  45. Veronika Havelková: Faktory ovlivňující využití moderních technologií ve výuce matematiky, školitel doc. Jančařík (2021)
  46. Miroslava Brožová: The Individualization, Differentiation and Personalization in Teaching Approaches – Scheme-Oriented, Montessori and Undesignated Approach in Elementary Mathematics in the Czech Republic, školitelka doc. Coufalová (2023)
  47. Alena Šturcová: Diagnostika obtíží žáků v didaktických testech při výuce CLILem, školitelka prof. Novotná (2024)
  48. Marlene Kafui Amusuglo:Development of knowledge and skills in initial mathematics teacher education and early years of teaching career in Ghanaian Basic Schools,školitel doc. Jančařík (2025)
  49. Qendresa Morina:Developing the SIMPLE Approach for Teaching Mathematical Word Problems: A Design-Based Study of Grade 8 Pupils in Kosovo,školitelka prof. Vondrová (2025)
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie. podrobné nastavení